پيام نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش آموزان به مناسبت آغاز جنبش جهاني دانش آ

پيام نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش آموزان به مناسبت آغاز جنبش جهاني دانش آموزي

جنبش دانش آموزي جهان اسلام حركتي نوين در بيداري اسلامي است

 

بهار امسال و هنگامه رويش غنچه ها و طراوت زمين و زمان، رنگ و بويي ديگر دارد، گل هاي بوستان اسلام و قرآن به جرم اسلام خواهي پرپر مي شوند. اينك با اوج گيري و فراگيري نهضت جهاني اسلام پنجه خونين صهيونيزم جهاني از پس پرده هاي ريا و تزوير سرسپردگان و مزدوران آنان آشكار مي شود. كودكان و نوجوانان و جوانان، زنان و مردان عرب و مسلمان به كمك سازمانهاي مردم فريب بين المللي مسلخ توطئه هاي استكبار جهاني مي روند. اينك هيچ انسان ازاده اي نيست كه بر قاب رسانه هاي ديداري تصاوير دردناك ظلم و ستم بي شمار سردمداران حكومت هاي فرسوده ي منطقه را نبيند و خون نگريد. حوادثي است كه دلها را به درد آورده و آه از نهاد انسانيت بر مي آورد . از ديگر سو قيام مردم مسلمان و آزاديخواه عرب و مسلمان، كه با حضور پرشور نوجوانان و جوانان طراوت و رنگ و بوي بهاري گرفته است، شمارش معكوس و سريع افول قدرت شيطان بزرگ و مزدورانش را نويد مي دهد. به اذعان و اعتراف رسانه هاي دشمن، بخش بزرگي از حركت بيداري اسلامي در كشورهايي چون مصر و تونس و بحرين و اردن و يمن و ليبي، مديون حضور آگاهانه نوجوانان و دانشآموزان غيور اين سرزمين هاست. اين همان اتفاق مباركي است كه نوجوانان و دانشآموزان ايراني در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به عيان تجربه كرده اند. اينك كه شكوفه هاي مقاومت سي و سه ساله ملت مسلمان ايران به بار نشسته است و نهال مقاومت پس از لبنان عزيز و فلسطين قهرمان در كشورهاي ديگر اسلامي رو به رشد نهاده است، شايسته است دانشآموزان عزيز ايران اسلامي به ويژه اعضاي گرامي تشكل هاي دانشآموزي در سراسر كشور، حركتي نوين را در همبستگي دانشآموزانجهان اسلام و در مبارزه با استكبار جهاني آغاز نمايند و با ارتباط مستمر و هدفمند و تبادل تجربيات و افكار اسلامي و انقلابي"جنبش دانشآموزان جهان اسلام"را به عرصه ظهور برسانند. از همه اعضاي عزيز تشكل ديرپا و انقلابي انجمن هاي اسلامي دانشآموزان مي خواهم تا با حركت خودجوش و انقلابي خود در سراسر كشور، پرچمدار اين همبستگي اسلامي و ايماني شوند و همدردي و همراهي خود را با دوستان و برادران عزيزشان در كشورهاي اسلامي به ويژه ملت مسلمان بحرين اعلام نمايند.

حركت منسجم و خود انگيخته دانشآموزان عزيزمان مبتني بر آرمانهاي امام عزيز و شهيدان گرانقدر و منويات رهبر حكيم انقلاب با بهره گيري از ابزارهاي مختلف ادبي، هنري، رسانه اي و اجتماعي و فرهنگي مي تواند الگوي عيني و عملي براي دانشآموزان رهايي يافته مصر و تونس بوده و الهام بخش نوجوانان بحرين و يمن و ليبي و غزه باشد.

از همه رسانه هاي ديداري و شنيداري به ويژه صدا و سيماي جمهوري اسلامي و مطبوعات و رسانه هاي مجازي تقاضا دارم با انعكاس مناسب حركت هاي دانشآموزي جلوه ي زيباتر و تأثيرگذارتري به اين جريان ناب و زلال بخشند.

با آرزوي پيروزي كامل اسلام بر كفر و استكبار

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:مطالب مذهبی وبرگرفته ازاحادیث, قرآن, سخنان امامان معصوم, سخنان رسول خدا, و, , , ,, | 15:40 | نویسنده : خــــــادمـ الـحـسیـن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


http://www.1abzar.com/abzar/slider.php">اسلایدر