توبه

  برای توبه کردن   ابتدا  بایدغسل کرد(     مانندغسل های دیگرفقط نیتش فرق می کند   ) بایدگفت  :غسل توبه می کنم قربه الی   ا... وبعدغسل راانجام داد.
                                      بعداز غسل  ،محل  مسح پا وسرراخشک کرده وبعدوضوگرفت .بعددوتا  دورکعت نماز به نیت نماز توبه خواند.درهررکعت بعد ازحمدباید3مرتبه توحیدو1مرتبه فلق و1مرتبه ناس را خواند.بعدازنمازها باید70مرتبه استغفرا... ربّی واتوب الیه راگفت وبعد1مرتبه لاحول ولاقوه الا با... العلی العظیم وبعد1 مرتبه یاعزیزیاغفاراغفر لی ذنوبی وذنوب جمیع  المومنین والمومنات .
                                  بعدازاین اعمال ، این حرف هارا باخدا می گویی:    خدایا مرا ببخش دوست دارم بنده خوبی برایت باشم  دوست دارم با امام زمانم نمازم را در اول وقت بجا بیاورم . دوست ندارم با گناه بنده شیطان باشم دوست دارم از همه بیشتر تو را دوست داشته باشم  دوست دارم مردم بادیدن من ورفتارمن به یاد   تو    بیافتند.


                                  بعدازاین اعمال ، این حرف هارا باخدا می گویی:    خدایا مرا ببخش دوست دارم بنده خوبی برایت باشم  دوست دارم با امام زمانم نمازم را در اول وقت بجا بیاورم . دوست ندارم با گناه بنده شیطان باشم دوست دارم از همه بیشتر تو را دوست داشته باشم  دوست دارم مردم بادیدن من ورفتارمن به یاد   تو    بیافتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:مطالب مذهبی وبرگرفته ازاحادیث, قرآن, سخنان امامان معصوم, سخنان رسول خدا, و, , , ,, | 14:11 | نویسنده : خــــــادمـ الـحـسیـن |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


http://www.1abzar.com/abzar/slider.php">اسلایدر